Tweede ronde van campagne 'Het Moment': maak kans op een polaroidcamera

De KNB heeft de tweede ronde van de imagocampagne 'Het Moment' gelanceerd. Gedurende 2 weken, tussen 25 september en 6 oktober, zijn 3 korte video's te zien op 2.500 digitale reclameborden verspreid over winkelcentra, supermarkten, tankstations en treinstations in Nederland.

De campagne heeft als doel de bekendheid van het notariaat in de maatschappij te vergroten en een positiever imago voor het notariaat te realiseren. De video's en bijbehorende social media campagnes verwijzen naar de landingspagina op notaris.nl. Centraal in de campagne staat de rol van notarissen bij belangrijke levensmomenten zoals samenwonen, nalatenschap en bedrijfsovername.

Wedstrijd
Om de campagne extra onder de aandacht te brengen bij studenten, bezoekers van notaris.nl en de social media van notaris.nl, knb.nl en notarisworden.nl, organiseert de KNB een wedstrijd. Deelnemers maken kans op 1 van de 5 polaroidcamera's. Meer informatie over de wedstrijd is te vinden op Notaris.nl. Ook KNB-leden mogen deelnemen aan de wedstrijd!

Verder in het nieuws

'Het werk is minder zwart-wit dan mensen soms denken'

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...

Nieuwe podcast: De vastgoednotaris als poortwachter

Witwasconstructies, ABC-transacties en katvangers: ze komen allemaal aan bod in de nieuwe podcast 'De vastgoednotaris als poortwachter'. Onder meer Robert Helder (Universiteit Utrecht), Dirk Kolkman (...

Notaris vertrekt voor fietstocht van 3 maanden

Vrijdag trekt notaris Ellen van Pelt de deur van haar kantoor in Assen achter haar dicht. Maandag springt zij op haar fiets voor een tocht van 3 maanden. Waar die haar gaat brengen weet zij nog niet, ...