KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

Groei aantal gepasseerde akten neemt af

In mei passeerden notarissen ruim 158.000 akten, een toename van 3 procent ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar. Dat is de kleinste groei tot nu toe dit jaar. Wat niet is veranderd: de stijging ...

Nieuw lid van de maand: Mathijs van Heel

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...