KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

Politiek debat over notaris als poortwachter

Wat hebben notarissen nodig om hun poortwachtersrol effectiever in te vullen? Deze vraag stond op 23 oktober centraal tijdens de Juridische Poort van de KNB bij Nieuwspoort in Den Haag. Naast een inho...

KNB test weerbaarheid notariaat

Hoe gaan de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) en het notariaat om met onvoorziene omstandigheden als langdurige stroomuitval, cyberdreigingen of erger? De KNB, twee notarissen en belangri...

Nieuw lid van de maand: Martijn Cohen

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...