KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

Anti-witwasaanpak: focus op grootste witwasrisico's

Lasten verlagen voor bonafide ondernemers en burgers en barrières verhogen voor criminelen. Dit zijn de twee hoofddoelen van de nieuwe anti-witwasaanpak die het kabinet woensdag heeft gepresenteerd. H...

Veel steun in Tweede Kamer voor sociaal notariaat

Veel politieke partijen onderstreepten tijdens het Kamerdebat over Juridische Beroepen het belang van toegang tot het notariaat voor financieel minder draagkrachtigen. Om dit onder de aandacht te bren...