KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

Even voorstellen... nieuw bestuurslid Yves Vrijhof

Hij woont in Weurt, is kandidaat-notaris bij Hoge van Gerven Notarissen, vader van twee kinderen, houdt van fietsen en noemt zichzelf een ‘beetje nerd’: Yves Pierre Vrijhof, kersvers bestuurslid van d...

Steeds vaker echtscheidingen bij de notaris in Europa

Steeds meer Europese landen besluiten taken van rechtbanken uit te besteden aan notarissen. Zo is het bij 8 van de 22 leden van de CNUE, de Raad van notarissen in Europa, mogelijk om via de notaris te...

Eerste daling van het aantal akten dit jaar

November is de eerste maand dit jaar dat er minder akten zijn gepasseerd dan in dezelfde maand vorig jaar. Het gaat om een daling van 2 procent, waardoor het aantal akten in deze maand uitkwam op 156....