KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

Giampaolo Marcoz nieuwe CNUE-voorzitter

De Raad van notarissen in Europa, de CNUE, heeft per 1 januari 2022 een nieuwe voorzitter: Giampaolo Marcoz. De Italiaanse notaris was enige maanden vice-voorzitter en volgt de Hongaar Ádám Tóth op. H...

Notarissen mogen diensten ook na 17.00 uur leveren

Notariskantoren zijn uitgezonderd van de regel om tussen 17.00 uur en 05.00 uur dicht te zijn. Die regel is onderdeel van de nieuwe coronamaatregelen die zondag 28 november ingingen. Ook advocaten, su...

UBO-register niet buiten werking gesteld

Het Haagse gerechtshof heeft een verzoek om de Nederlandse wetgeving voor registratie van Ultimate Beneficial Owners (UBO’s) buiten werking te stellen afgewezen. De Stichting Privacy First had dit in ...