KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

Groei aantal akten houdt stand dankzij onroerend goed

Het aantal gepasseerde akten in februari lag 8 procent hoger dan in dezelfde maand vorig jaar. De toename komt vooral door een flinke stijging van het aantal hypotheek- en overdrachtsakten: die lieten...

Nieuw lid van de maand: Ivanildo Ladi

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...

KNB presenteert nieuwe strategische agenda

De KNB heeft deze week haar nieuwe strategische agenda gepresenteerd. Daarin staan drie thema’s centraal: maatschappelijke relevantie van het notariaat, toegang tot het recht en de aantrekkelijkheid v...

Wijzigingswet toegang UBO-register besproken

Zorgen over privacy, de invulling van het begrip ‘legitiem belang’ en verschillende moties en amendementen kwamen maandag aan de orde tijdens het debat over de ‘Wijzigingswet beperking toegang UBO-reg...