KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

'Het spel bleef maar heen en weer gaan'

Het Nationaal Notarieel Elftal (NNE) boekte begin deze maand in Boekarest twee klinkende zeges. Desondanks grepen de Nederlandse (kandidaat-)notarissen net naast de toernooizege. Naast de sportieve pr...

FF serieus: nieuwe podcast

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) is gestart met een nieuwe podcastserie voor consumenten: FF serieus. In de podcast bespreken we ingewikkelde, notariële onderwerpen op een laagdrempel...

Nagenieten met meerwaarde

Ongeveer een derde van alle KNB-leden reisde op 3 oktober naar Groningen af voor het KNB-congres 'Ondernemen met meerwaarde'. Daar gaven diverse sprekers hun kijk op het ondernemerschap. Ook konden de...

Nieuwe voorzitter voor de UINL

De International Union of Notaries (UINL) heeft vorige week tijdens het driejaarlijkse congres in Berlijn een nieuwe voorzitter gekozen: David Figueroa Marquez. De Nederlandse notarissen Marc Geleijns...

Notariaat draait goed derde kwartaal

Het aantal door notarissen gepasseerde akten ligt in het derde kwartaal van dit jaar 8 procent hoger dan in hetzelfde kwartaal vorig jaar. Daarmee wordt de lijn van de voorgaande kwartalen doorgezet. ...