KNB wint opnieuw prijs voor reclamecampagne

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft opnieuw een prijs gewonnen voor een reclamecampagne. Donderdagavond werden de AMMA Awards uitgereikt. De KNB won met de campagne ‘Hé notaris vertaal ‘s’ van notaris.nl brons in de categorie ‘Best smart impact’. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie)campagne met weinig tot geen budget.

Eerder won de KNB een gouden Grand Prix Content Marketing-bekroning voor de reclamecampagne ‘#NotarisTaalZonderOmhaal’. De KNB won de prijs samen met content marketing bureau The Post uit Zwolle. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

AMMA award notaris nl_4411

Verder in het nieuws

Nieuw biedingsplatform voor commercieel vastgoed

Met een nieuw online biedingsplatform voor commercieel vastgoed wil de NVM meer transparantie en flexibiliteit brengen in het biedingsproces. Eerder voerden de NVM, VBO, Vastgoedpro en de Vereniging E...

Daling aantal gepasseerde akten

In het derde kwartaal van dit jaar passeerden notarissen ruim 468.000 akten. Dat zijn er ruim 21.000 minder dan in hetzelfde kwartaal vorig jaar: een daling van 4,6 procent. Vergeleken met het tweede ...

Kabinet zet in op verdere verbetering aanpak witwassen

De toepassing van de anti-witwasregelgeving door niet-financiële Wwft-instellingen zoals notarissen en het toezicht daarop moeten volgens het kabinet beter. Ook moet er beter zicht komen op UBO’s en m...

Prinsjesdag: toegang tot het recht verder uitgewerkt

Toegang tot het recht krijgt in 2023 wederom de aandacht van het kabinet. Ook in het notariaat staat dit thema de komende jaren op de agenda. Het is een belangrijk onderwerp in het onderzoek naar de s...