Tweede ronde van campagne 'Het Moment': maak kans op een polaroidcamera

De KNB heeft de tweede ronde van de imagocampagne 'Het Moment' gelanceerd. Gedurende 2 weken, tussen 25 september en 6 oktober, zijn 3 korte video's te zien op 2.500 digitale reclameborden verspreid over winkelcentra, supermarkten, tankstations en treinstations in Nederland.

De campagne heeft als doel de bekendheid van het notariaat in de maatschappij te vergroten en een positiever imago voor het notariaat te realiseren. De video's en bijbehorende social media campagnes verwijzen naar de landingspagina op notaris.nl. Centraal in de campagne staat de rol van notarissen bij belangrijke levensmomenten zoals samenwonen, nalatenschap en bedrijfsovername.

Wedstrijd
Om de campagne extra onder de aandacht te brengen bij studenten, bezoekers van notaris.nl en de social media van notaris.nl, knb.nl en notarisworden.nl, organiseert de KNB een wedstrijd. Deelnemers maken kans op 1 van de 5 polaroidcamera's. Meer informatie over de wedstrijd is te vinden op Notaris.nl. Ook KNB-leden mogen deelnemen aan de wedstrijd!

Verder in het nieuws

Nieuwe leden Commissie toegang notariaat benoemd

De Minister voor Rechtsbescherming, Franc Weerwind heeft 8 leden (her)benoemd tot lid van de Commissie toegang notariaat (CTN). Hiermee is een einde gekomen aan de tijdelijke situatie die eind vorig j...

Er is veel in het notariaat om positief over te zijn

Het FD heeft vandaag een artikel gepubliceerd over de demografische ontwikkelingen in het notariaat. Daarin ligt de focus op het dalend aantal notarissen en de problemen met bedrijfsopvolging, terwijl...

Notaris Saskia Laseur is Legal Woman of the Year 2023

Notaris Saskia Laseur is verkozen tot Legal Woman of the Year 2023. De jury roemde haar oproep aan andere vrouwelijke juristen om niet terug te schrikken voor nevenfuncties. 'Naast je werk kun je zove...