Tweede ronde van campagne 'Het Moment': maak kans op een polaroidcamera

De KNB heeft de tweede ronde van de imagocampagne 'Het Moment' gelanceerd. Gedurende 2 weken, tussen 25 september en 6 oktober, zijn 3 korte video's te zien op 2.500 digitale reclameborden verspreid over winkelcentra, supermarkten, tankstations en treinstations in Nederland.

De campagne heeft als doel de bekendheid van het notariaat in de maatschappij te vergroten en een positiever imago voor het notariaat te realiseren. De video's en bijbehorende social media campagnes verwijzen naar de landingspagina op notaris.nl. Centraal in de campagne staat de rol van notarissen bij belangrijke levensmomenten zoals samenwonen, nalatenschap en bedrijfsovername.

Wedstrijd
Om de campagne extra onder de aandacht te brengen bij studenten, bezoekers van notaris.nl en de social media van notaris.nl, knb.nl en notarisworden.nl, organiseert de KNB een wedstrijd. Deelnemers maken kans op 1 van de 5 polaroidcamera's. Meer informatie over de wedstrijd is te vinden op Notaris.nl. Ook KNB-leden mogen deelnemen aan de wedstrijd!

Verder in het nieuws

Kleinste stijging aantal akten van het jaar

Notarissen passeerden ook in augustus meer akten dan in dezelfde maand vorig jaar. Met een stijging van 2 procent ten opzichte van augustus vorig jaar was dit wel de kleinste stijging dit jaar. De mot...

Kabinet reageert op beleidswensen KNB

Het kabinet heeft in een Kamerbrief gereageerd op de gezamenlijke beleidswensen van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB), de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB), Stichting Fraudebestr...

Kabinet wil WOZ-waarde voor schenkbelasting schrappen

Een woning schenken? Dan wordt vanaf 2027 voor het berekenen van de schenkbelasting gekeken naar de waarde in het economische verkeer in plaats van de WOZ-waarde. Dit stelt het kabinet voor. Dat blijk...