Tweede ronde van campagne 'Het Moment': maak kans op een polaroidcamera

De KNB heeft de tweede ronde van de imagocampagne 'Het Moment' gelanceerd. Gedurende 2 weken, tussen 25 september en 6 oktober, zijn 3 korte video's te zien op 2.500 digitale reclameborden verspreid over winkelcentra, supermarkten, tankstations en treinstations in Nederland.

De campagne heeft als doel de bekendheid van het notariaat in de maatschappij te vergroten en een positiever imago voor het notariaat te realiseren. De video's en bijbehorende social media campagnes verwijzen naar de landingspagina op notaris.nl. Centraal in de campagne staat de rol van notarissen bij belangrijke levensmomenten zoals samenwonen, nalatenschap en bedrijfsovername.

Wedstrijd
Om de campagne extra onder de aandacht te brengen bij studenten, bezoekers van notaris.nl en de social media van notaris.nl, knb.nl en notarisworden.nl, organiseert de KNB een wedstrijd. Deelnemers maken kans op 1 van de 5 polaroidcamera's. Meer informatie over de wedstrijd is te vinden op Notaris.nl. Ook KNB-leden mogen deelnemen aan de wedstrijd!

Verder in het nieuws

Veel steun in Tweede Kamer voor sociaal notariaat

Veel politieke partijen onderstreepten tijdens het Kamerdebat over Juridische Beroepen het belang van toegang tot het notariaat voor financieel minder draagkrachtigen. Om dit onder de aandacht te bren...

Kabinet pakt ongelijke breukdelengemeenschap aan

Het kabinet wil dat een huwelijksgoederengemeenschap of een finaal verrekenbeding met ongelijke breukdelen gaat leiden tot heffing van schenk- of erfbelasting. Dit blijkt uit de Voorjaarsnota en een i...

Geen maatregelen tegen baby-bv

De staatssecretaris Rechtsbescherming, Teun Struycken, ziet geen redenen om maatregelen te nemen tegen de baby-bv. Het aantal baby-bv's is dermate gering, dat dit geen ingreep in het ondernemingsrecht...