Campagne notaris.nl genomineerd voor AMMA Award

De notaris.nl campagne 'Hé notaris, vertaal 's' is genomineerd voor een AMMA Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

De KNB is met de campagne genomineerd in de categorie 'Beste smart impact'. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie) campagne.

Uitreiking
De uitreiking van de AMMA Awards is donderdag 2 september 2021. Vanwege corona is het nog niet bekend hoe en waar dit zal plaatsvinden. In 2019 won notaris.nl bij de Grand Prix Content Marketing al een prijs voor de online taalcampagne #NotarisTaalZonderOmhaal.

Amma award

Verder in het nieuws

'De verscheidenheid aan verhalen vind ik bijzonder'

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...

Poortwachtersrol vastgoednotaris versterkt

De poortwachtersrol van de vastgoednotaris in de praktijk versterken. Dat stond deze week centraal tijdens het gelijknamige congres voor (kandidaat-)notarissen die zich bezighouden met vastgoed. Ruim ...

Notarissen passeren 10 procent meer akten in februari

In februari zijn 10 procent meer akten geregistreerd in vergelijking met dezelfde periode van vorig jaar. De stijging van het aantal akten, die in januari al begon, zet daarmee door. Alle aktesoorten ...

Ledenraad benoemt 4 nieuwe bestuursleden KNB

De Ledenraad van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft op 6 maart 4 nieuwe bestuursleden benoemd. Notaris Jan Janssens uit Groningen is de eerste die toetreedt tot het bestuur van de...