Campagne notaris.nl genomineerd voor AMMA Award

De notaris.nl campagne 'Hé notaris, vertaal 's' is genomineerd voor een AMMA Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

De KNB is met de campagne genomineerd in de categorie 'Beste smart impact'. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie) campagne.

Uitreiking
De uitreiking van de AMMA Awards is donderdag 2 september 2021. Vanwege corona is het nog niet bekend hoe en waar dit zal plaatsvinden. In 2019 won notaris.nl bij de Grand Prix Content Marketing al een prijs voor de online taalcampagne #NotarisTaalZonderOmhaal.

Amma award

Verder in het nieuws

Noty: de nieuwe chatbot op notaris.nl

Vanaf vandaag kunnen bezoekers van notaris.nl gebruikmaken van Noty, een slimme chatbot die 24 uur per dag beschikbaar is. Noty helpt consumenten door vragen over notariële onderwerpen te beantwoorden...

Schriftelijke vragen houden CAHR op politieke agenda

Tweede Kamerleden Tom van der Lee (GroenLinks-PvdA) en Michiel van Nispen (SP) willen van het demissionaire kabinet weten hoe het er voor staat met het initiatiefwetsvoorstel Centraal Aandeelhoudersre...

Nieuw lid van de maand: Megan de Gunst

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...

KNB tekent mee voor doorontwikkeling BIM Legal

De KNB gaat meewerken aan de doorontwikkeling van BIM Legal: een 3D-model voor de vastlegging van alle juridische en bouwtechnische informatie. De KNB heeft daar dinsdag, samen met 9 andere partijen i...