Campagne notaris.nl genomineerd voor AMMA Award

De notaris.nl campagne 'Hé notaris, vertaal 's' is genomineerd voor een AMMA Award. De AMMA Awards zijn al meer dan 20 jaar dé mediaprijzen voor de beste campagnes, opvallendste concepten en grootste talenten.

De KNB is met de campagne genomineerd in de categorie 'Beste smart impact'. Deze award is voor een merk dat een onderscheidende en slimme strategie heeft ingezet voor een kleinere (activatie) campagne.

Uitreiking
De uitreiking van de AMMA Awards is donderdag 2 september 2021. Vanwege corona is het nog niet bekend hoe en waar dit zal plaatsvinden. In 2019 won notaris.nl bij de Grand Prix Content Marketing al een prijs voor de online taalcampagne #NotarisTaalZonderOmhaal.

Amma award

Verder in het nieuws

Nieuw lid van de maand: Martijn Cohen

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...

'Het spel bleef maar heen en weer gaan'

Het Nationaal Notarieel Elftal (NNE) boekte begin deze maand in Boekarest twee klinkende zeges. Desondanks grepen de Nederlandse (kandidaat-)notarissen net naast de toernooizege. Naast de sportieve pr...

FF serieus: nieuwe podcast

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) is gestart met een nieuwe podcastserie voor consumenten: FF serieus. In de podcast bespreken we ingewikkelde, notariële onderwerpen op een laagdrempel...

Nagenieten met meerwaarde

Ongeveer een derde van alle KNB-leden reisde op 3 oktober naar Groningen af voor het KNB-congres 'Ondernemen met meerwaarde'. Daar gaven diverse sprekers hun kijk op het ondernemerschap. Ook konden de...

Nieuwe voorzitter voor de UINL

De International Union of Notaries (UINL) heeft vorige week tijdens het driejaarlijkse congres in Berlijn een nieuwe voorzitter gekozen: David Figueroa Marquez. De Nederlandse notarissen Marc Geleijns...