KNB start campagne om trots op te zijn

'Het moment', dat is de titel van de nieuwe communicatiecampagne die de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vandaag start. Centraal staan een aantal belangrijke momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.

Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen. De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.

 

Alle momenten auto video

Verder in het nieuws

Politiek debat over notaris als poortwachter

Wat hebben notarissen nodig om hun poortwachtersrol effectiever in te vullen? Deze vraag stond op 23 oktober centraal tijdens de Juridische Poort van de KNB bij Nieuwspoort in Den Haag. Naast een inho...

KNB test weerbaarheid notariaat

Hoe gaan de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) en het notariaat om met onvoorziene omstandigheden als langdurige stroomuitval, cyberdreigingen of erger? De KNB, twee notarissen en belangri...

Nieuw lid van de maand: Martijn Cohen

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...