KNB start campagne om trots op te zijn

'Het moment', dat is de titel van de nieuwe communicatiecampagne die de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vandaag start. Centraal staan een aantal belangrijke momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.

Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen. De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.

 

Alle momenten auto video

Verder in het nieuws

Goed tweede kwartaal voor het notariaat

Notarissen passeerden in het tweede kwartaal van dit jaar 7 procent meer akten dan in het tweede kwartaal vorig jaar. Dat komt neer op ruim 490.000 akten. De toename van het aantal gepasseerde akten i...

Schriftelijke vragen houden CAHR op politieke agenda

Tweede Kamerleden Tom van der Lee (GroenLinks-PvdA) en Michiel van Nispen (SP) willen van het demissionaire kabinet weten hoe het er voor staat met het initiatiefwetsvoorstel Centraal Aandeelhoudersre...

Nieuw lid van de maand: Megan de Gunst

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...