KNB start campagne om trots op te zijn

'Het moment', dat is de titel van de nieuwe communicatiecampagne die de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vandaag start. Centraal staan een aantal belangrijke momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.

Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen. De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.

 

Alle momenten auto video

Verder in het nieuws

'De verscheidenheid aan verhalen vind ik bijzonder'

De KNB verwelkomt doorlopend nieuwe leden. Wie zijn die mensen die kiezen voor een loopbaan in het notariaat? Waarom hebben ze voor dit vak gekozen en wat zijn hun verwachtingen? Iedere maand zetten w...

Poortwachtersrol vastgoednotaris versterkt

De poortwachtersrol van de vastgoednotaris in de praktijk versterken. Dat stond deze week centraal tijdens het gelijknamige congres voor (kandidaat-)notarissen die zich bezighouden met vastgoed. Ruim ...

Notarissen passeren 10 procent meer akten in februari

In februari zijn 10 procent meer akten geregistreerd in vergelijking met dezelfde periode van vorig jaar. De stijging van het aantal akten, die in januari al begon, zet daarmee door. Alle aktesoorten ...

Ledenraad benoemt 4 nieuwe bestuursleden KNB

De Ledenraad van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) heeft op 6 maart 4 nieuwe bestuursleden benoemd. Notaris Jan Janssens uit Groningen is de eerste die toetreedt tot het bestuur van de...