KNB start campagne om trots op te zijn

'Het moment', dat is de titel van de nieuwe communicatiecampagne die de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vandaag start. Centraal staan een aantal belangrijke momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.

Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen. De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.

 

Alle momenten auto video

Verder in het nieuws

Cosita Delvaux eerste vrouwelijke voorzitter CNUE

De Raad van notarissen in Europa, de CNUE, heeft vanaf vandaag voor het eerst een vrouw als voorzitter: notaris Cosita Delvaux uit Luxemburg. Zij is de opvolger van Marius Stračkaitis uit Litouwen. In...

Meer leden, minder notarissen

De KNB is het nieuwe jaar begonnen met 3497 leden. Dat zijn er 70 meer dan een jaar geleden. Het aantal kandidaat-notarissen nam toe met 75, het aantal toegevoegd notarissen met 22. Daar staat tegenov...

Flink meer akten gepasseerd in 2024

Notarissen hebben vorig jaar 8 procent meer akten gepasseerd dan in 2023. Dat komt neer op in totaal ruim 1,8 miljoen akten. Vooral het aantal hypotheekakten (17 procent) en overdrachtsakten (15 proce...

‘Passeerkamer is geweldige goudmijn’

Voor journalist Johan Nebbeling heeft de notaris geen geheimen. Sterker nog, hij schrijft die geheimen al zo’n 10 jaar op in zijn wekelijkse rubriek Waarvan Akte in het AD. Zijn derde boek De laatste ...