KNB start campagne om trots op te zijn

'Het moment', dat is de titel van de nieuwe communicatiecampagne die de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vandaag start. Centraal staan een aantal belangrijke momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.

Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen. De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.

 

Alle momenten auto video

Verder in het nieuws

Kleinste stijging aantal akten van het jaar

Notarissen passeerden ook in augustus meer akten dan in dezelfde maand vorig jaar. Met een stijging van 2 procent ten opzichte van augustus vorig jaar was dit wel de kleinste stijging dit jaar. De mot...

Kabinet reageert op beleidswensen KNB

Het kabinet heeft in een Kamerbrief gereageerd op de gezamenlijke beleidswensen van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB), de Nederlandse Vereniging van Banken (NVB), Stichting Fraudebestr...

Kabinet wil WOZ-waarde voor schenkbelasting schrappen

Een woning schenken? Dan wordt vanaf 2027 voor het berekenen van de schenkbelasting gekeken naar de waarde in het economische verkeer in plaats van de WOZ-waarde. Dit stelt het kabinet voor. Dat blijk...