KNB start campagne om trots op te zijn

'Het moment', dat is de titel van de nieuwe communicatiecampagne die de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vandaag start. Centraal staan een aantal belangrijke momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.

Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen. De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.

 

Alle momenten auto video

Verder in het nieuws

Platform digitaal oprichten bv klaar (video)

Het platform om in de toekomst digitaal een bv op te richten is vorige week opgeleverd. Dit betekent dat het systeem waarmee de notaris online een oprichter kan identificeren, spreken en de oprichting...

Fraudezaak Pels Rijcken omvangrijker dan gedacht

De fraudezaak bij Pels Rijcken blijkt omvangrijker dan in eerste instantie werd gedacht. 18 jaar lang heeft de betrokken notaris geld overgeboekt naar privérekeningen op naam van stichtingen die door ...