KNB start campagne om trots op te zijn

'Het moment', dat is de titel van de nieuwe communicatiecampagne die de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) vandaag start. Centraal staan een aantal belangrijke momenten waarop de notaris een rol speelt in het leven van klanten én de eigenschappen die dit van hem of haar vraagt. Een bijdrage waar het notariaat trots op kan én moet zijn.

Voor de campagne zijn 6 video’s gemaakt die laten zien hoe belangrijk de rol van de notaris is. Via online advertenties op LinkedIn, Instagram, verschillende websites en print advertenties in vakbladen worden het notariaat en haar stakeholders hierop gewezen. De campagne is een belangrijk onderdeel van 1 van de 3 thema’s in de Strategische Agenda Notariaat 2020 – 2025 namelijk Futurepro(o)f. Het is een van de stappen die de beroepsorganisatie zet om bij te dragen aan een positief imago van het notariaat.

 

Alle momenten auto video

Verder in het nieuws

Veel steun in Tweede Kamer voor sociaal notariaat

Veel politieke partijen onderstreepten tijdens het Kamerdebat over Juridische Beroepen het belang van toegang tot het notariaat voor financieel minder draagkrachtigen. Om dit onder de aandacht te bren...

Kabinet pakt ongelijke breukdelengemeenschap aan

Het kabinet wil dat een huwelijksgoederengemeenschap of een finaal verrekenbeding met ongelijke breukdelen gaat leiden tot heffing van schenk- of erfbelasting. Dit blijkt uit de Voorjaarsnota en een i...

Geen maatregelen tegen baby-bv

De staatssecretaris Rechtsbescherming, Teun Struycken, ziet geen redenen om maatregelen te nemen tegen de baby-bv. Het aantal baby-bv's is dermate gering, dat dit geen ingreep in het ondernemingsrecht...

Aantal klachten bij Geschillencommissie blijft gelijk

De Geschillencommissie Notariaat heeft in 2024 ongeveer evenveel klachten van consumenten behandeld als het jaar daarvoor: 61 om 60. De meest genoemde klachten zijn de in rekening gebrachte kosten, de...